Oferta ważna do
: 03-08-2024
Kierownik Zespołu Sprzedaży Telefonicznej
AplikujZakres obowiązków
- Organizacja i nadzorowanie procesu sprzedaż i obsługi posprzedażnej w Contact Center Corab
- Wdrażanie i rozwijanie strategii sprzedażowych, kampanii oraz standardów obsługi klienta
- Reagowanie na uwagi i opinie klientów w celu ciągłego doskonalenia procesów sprzedażowych
- Koncentracja na osiąganiu wyników sprzedażowych i realizacji wyznaczonych celów
- Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży
- Ciągła optymalizacja procesów sprzedażowych w celu podnoszenia wskaźników wpływających na wolumen i wartość sprzedaży
- Implementowanie i testowanie nowych metod i narzędzi w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
- Wdrażanie automatyzacji i technologii wspierających procesy sprzedażowe
- Tworzenie i utrzymywanie pozytywnej atmosfery pracy
- Organizowanie szkoleń i warsztatów podnoszących umiejętności sprzedażowe zespołu
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży przez telefon
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
- Umiejętność motywowania pracowników
- Angielski średnio zaawansowany
Mile widziane
-
Znajomość branży OZE
- Znajomość THULIUM
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu i Umowę o pracę na pełen etat.
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Kartę sportową.
- Wczasy pod gruszą.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.