Często zadawane pytania

Jak wygląda proces rejestracji w celu składania zamówień?

Proces rejestracji w E-hurtowni Corab jest dwuetapowy. Pierwszym krokiem, jaki należy zrobić jest rejestracja na stronie:

Przejdź do rejestracji
Udostępnione dane zostaną sprawdzone przez pracowników naszej firmy, a po pozytywnej weryfikacji, konto w sklepie zostanie aktywowane. O umożliwieniu dokonywania zakupów w E-hurtowni zostaną Państwo powiadomieni e-mailem, przesłanym na adres podany podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Gdzie znajdę informacje o produktach?

Informację o produktach znajdziesz na każdej stronie wybranego produktu. Jest tam także dostępny numer indeksu, a w opisie możesz znaleźć wszystkie najważniejsze informacje.

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to kilka dni roboczych, natomiast czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika. Produkty wysyłamy dzięki wsparciu firm kurierskich JAS FBG i DHL. W przypadku konstrukcji o niestandardowych wymiarach korzystamy także z usług renomowanych przedsiębiorstw spedycyjnych. Transport kurierem zazwyczaj trwa około 24 godziny od momentu wysłania paczki. W przypadku konstrukcji wolnostojących, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym powiadomimy Cię drogą mailową lub telefoniczną. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować złożonego przez Ciebie zamówienia, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym.

Kto i jak zdejmuje zamówienie z ciężarówki?

W przypadku produktów dostarczonych spedycją, w sytuacji gdzie pojazd nie posiada specjalnej windy, nie ma możliwości, aby to kierowca ściągał towar. Upewnij się, czy  jeżeli nie masz odpowiedniego sprzętu do zdjęcia zamówionych produktów. W sytuacji kiedy zamówienie zawiera elementy o dużych rozmiarach oraz produkt większy wraz z produktami mniejszymi, wyślemy dwie paczki w jednej cenie, a Ty otrzymasz dwa listy przewozowe.

Jak i kiedy mogę zapłacić za zamówienie?

W E-hurtowni Corab za zamówienie możesz zapłacić przy pomocy szybkiej płatności online. Przesyłkę możesz opłacić już w momencie składania zamówienia w systemie PRZELEWY24. Jeśli jesteś klientem, który posiada limit kredytowy skorzystaj z dostępnego salda, bądź jeżeli Twój limit się wykorzystał, albo jesteś klientem korzystającym z typu płatności PRZEDPŁATA. Nasz pracownik prześlę Ci dokument pro-forma, który zostanie rozliczony następnego dnia roboczego, a zamówienie w chwili zaksięgowania środków zostanie przekazane do dalszej realizacji.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie możesz go modyfikować.