data publikacji 15.07.2024 r.

 

Twoje dane osobowe oraz ich ochronę traktujemy bardzo odpowiedzialnie. Niniejsza Polityka nagrywania rozmów Corab określa w jakim celu i w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane w związku z nagrywaniem rozmów.

Dokument, który czytasz jest oparty na przepisach prawnych z zakresu danych osobowych, m.in. na przepisach RODO (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) czy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Treść dokumentu może ulec zmianie w dowolnym momencie. Zawsze będziemy informować Cię o zmianach i podawać wersję dokumentu. Współpracujemy z podmiotami, które zapewniają wysoki stopień ochrony danych osobowych, które przetwarzamy.

 

Skontaktuj się z nami!       

 

                

W każdej sprawie związanej z ochroną Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami w sprawie danych osobowych za pośrednictwem naszego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Pani Katarzyna Krzywicka) pod adresem e-mail: ido@corab.com.pl  lub numerem telefonu + 48 794 509 753.

Administrator danych         

 

                

Administratorem Twoich danych osobowych jest CORAB SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Olsztynie (10-547) przy ul. Michała Kajki 4, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000950779, REGON: 510519084, NIP: 7390207757 z kapitałem zakładowym w wysokości 1 184 000,00 złotych w pełni wpłaconym.

Co zawiera ta polityka?     

 

                     

Znajdziesz tu informacje m.in. o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z nagrywaniem przez nas rozmów, o celach nagrania poszczególnych rozmów, w jakich przetwarzamy Twoje dane, o czasie przechowania nagrań, a także o odbiorcach Twoich danych i przysługujących Ci prawach.

Rejestracja rozmów telefonicznych- informacje ogólne

 

W ramach systemu obsługi telefonicznej naszego przedsiębiorstwa nagrywamy połączenia wychodzące i przychodzące. Rozmowy nagrywane są w celu zapewnienia jak najwyższego standardu obsługi klienta, potencjalnego klienta i innych osób kontaktujących się z nami poprzez kontakt telefoniczny, także w celu zapobieżenia nieporozumieniom w zakresie informacji przekazywanych przez nas w ramach rozmowy i obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Nagrania pozwalają nam na poprawę obsługi telefonicznej i usprawnienie organizacji naszej firmy. Przesłanką prawną, która stanowi podstawę naszej decyzji o nagrywaniu rozmów jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO czyli przesłanka uzasadnionego interesu Administratora, która opiera się na celach wskazanych przez nas powyżej.

 

W wypadku gdy Ty kontaktujesz się z nami bezpośrednio telefonicznie przed uzyskaniem połączenia telefonicznego informujemy Cię o tym, że połączenie będzie rejestrowane, prosimy o zgodę na nagrywanie oraz wskazujemy, że jeśli nie chcesz by Twoja rozmowa została nagrana prosimy o przerwanie połączenia. 


W wypadku gdy my kontaktujemy się z Tobą telefonicznie, po uzyskaniu połączenia z Tobą nasz przedstawiciel informuje Cię o tym, że połączenie będzie rejestrowane oraz wskazuje, że jeśli nie chcesz by Twoja rozmowa została nagrana prosimy o przerwanie połączenia.

Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami w inny sposób np. poprzez przesłanie wiadomości e-mail do nas czy poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie.

Dla pełnej przejrzystości pogrupowaliśmy rodzaje rozmów jakie przeprowadzamy na wskazane poniżej kategorie i krótko omówiliśmy każdą kategorię rozmów tak byś miał jasność do podstawy i czasu przechowywania przez nas nagrań. 


Informujemy, że nagranie rozmowy rozpoczyna się w wypadku rozmów przychodzących do nas z momentem wrażenia przez Ciebie zgody na nagranie (tj, czas oczekiwania na połączenie nie jest objęty treścią nagrania, a nagranie rozpoczyna się z momentem rozpoczęcia połączenia z naszym przedstawicielem).

W wypadku rozmów wchodzących nagranie rozmowy rozpoczyna się z momentem połączenia z Tobą, nasz przedstawiciel informuje o nagrywaniu rozmowy niezwłocznie.  Pamiętaj, że jeśli nie wyrażasz zgody na nagranie to zawsze możesz zakończyć rozmowę i skontaktować się z nami np. w formie wiadomości e-mail.
 

 

Kategorie rozmów

Od tego w jakiej sprawie kontaktujesz się z nami telefoniczne zależy zakres Twoich danych osobowych jakie przetwarzamy. 
Poniżej omawiamy rodzaje rozmów wraz ze wskazaniem podstawy przetwarzania danych osobowych w związku z rozmową.

 

 

Rozmowa telefoniczna - kontakt w związku z zapytaniem o informację, ofertę Corab S.A.       

 

                

Możesz samodzielnie zainicjować kontakt z nami lub poprosić nas o  kontakt np. w ramach formularza dostępnego w ramach naszej strony internetowej. 
W takim wypadku przetwarzamy podane przez Ciebie dane (zazwyczaj imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail) na podstawie Twoje zgody tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informacje o połączeniu, nagranie rozmowy przechowywane są przez nas przez 30 dni od dnia odbycia rozmowy w takim wypadku. 
Po rozmowie przesyłamy Ci podsumowanie rozmowy na Twoje życzenie lub ofertę handlową, jeśli o nią poprosisz. Jeśli masz wątpliwości co do przesłanego przez nas podsumowania, niezwłocznie zgłoś je nam przed terminem usunięcia nagrania tak byśmy mogli zweryfikować ustalenia poczynione w  ramach rozmowy. Po usunięciu nagrania nie będziemy mieli takiej możliwości.
W ramach kontaktu telefonicznego możesz np. zasięgać informacji o naszych produktach i zawsze staramy się przedstawić Ci ważne informacje, przy czym pamiętaj, że wszystkie istotne informacje znajdują się w instrukcji dołączonej do produktu i rekomendujemy by w razie wątpliwości postępować zgodnie z instrukcją, 
W wypadku gdy podczas rozmowy złożysz zamówienie lub zgłosisz reklamację taka rozmowa będzie przez nas przetwarzana przez dłuższy czas, na zasadach wskazanych w niniejszym dokumencie. 
Gdy uznamy, że w trakcie rozmowy wskazane zostały informacje lub tematy, które uzasadniają dłuższe przechowywanie rozmowy (np. w celu obrony przed roszczeniami czy konieczność wyjaśnienia danej kwestii) rozmowa będzie przechowywane przez nas do czasu rozwiązania sprawy, nie dłużej niż jest to zasadne.

 

Rozmowa telefoniczna - kontakt telefoniczny w sprawie przedstawienia informacji handlowej w związku z wyrażeniem zgody marketingowej      

 

                

Masz możliwość wyrażenia chęci na otrzymywanie od nas informacji handlowych dotyczących naszego przedsiębiorstwa w formie rozmowy telefonicznej. Przedstawiamy Ci wtedy informacje o naszych produktach, akcjach promocyjnych czy innych ciekawych informacjach związanych z naszą działalnością zgodnie z Twoją dyspozycją przekazywania Ci takich informacji w formie telefonicznej.
W takim wypadku przetwarzamy podane przez Ciebie dane (zazwyczaj imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail, województwo, w którym mieszkasz) na podstawie Twoje zgody tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informacje o połączeniu, nagranie rozmowy przechowywane są przez nas przez 30 dni od dnia odbycia rozmowy w takim wypadku. 
Po rozmowie przesyłamy Ci podsumowanie rozmowy na Twoje życzenie lub ofertę handlową, jeśli o nią poprosisz. Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymanie naszego Newslettera, możemy przesłać Ci informację handlową także w tej formie. Jeśli masz wątpliwości co do przesłanego przez nas podsumowania, niezwłocznie zgłoś je nam przed terminem usunięcia nagrania tak byśmy mogli zweryfikować ustalenia poczynione w  ramach rozmowy. Po usunięciu nagrania nie będziemy mieli takiej możliwości.
Informacje handlowe w formie telefonicznej będziemy prezentować Ci do czasu wycofania przez Ciebie zgody na otrzymywanie ich w tej formie lub do czasu ustania celu przetwarzania danych w ten sposób.
Pamiętaj, że zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od nas  w formie telefonicznej możesz wycofać w każdym momencie i od czasu wycofania zgody nie będziemy kontaktować się z Tobą na tej podstawie.
W wypadku gdy podczas rozmowy złożysz zamówienie, taka rozmowa będzie przez nas przetwarzana przez dłuższy czas, na zasadach wskazanych w niniejszym dokumencie. 
Gdy uznamy, że w trakcie rozmowy wskazane zostały informacje lub tematy, które uzasadniają dłuższe przechowywanie rozmowy (np. w celu obrony przed roszczeniami czy konieczność wyjaśnienia danej kwestii) rozmowa będzie przechowywane przez nas do czasu rozwiązania sprawy, nie dłużej niż jest to zasadne.

 

Rozmowa telefoniczna - złożenie Zamówienia

 

 

                     

W wypadku gdy chcesz złożyć Zamówienie w naszym sklepie możesz skontaktować się z nami w ramach rozmowy telefonicznej.
W takim wypadku przetwarzamy podane przez Ciebie dane (zazwyczaj imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail, adres zamieszkania, NIP i nazwę firmy gdy prosisz o fakturę) na podstawie zawartej przesłanki związanej z dążeniem do zawarcia umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
Informacje o połączeniu, nagranie rozmowy związane ze złożeniem zamówienia, przechowywane są przez nas przez 30 dni od dnia potwierdzenia zawarcia przez nas umowy zgodnie z regulaminem sprzedaży. Jeśli masz wątpliwości co do przesłanego przez nas podsumowania, niezwłocznie zgłoś je nam przed terminem usunięcia nagrania tak byśmy mogli zweryfikować ustalenia poczynione w  ramach rozmowy. Po usunięciu nagrania nie będziemy mieli takiej możliwości.
Po rozmowie przesyłamy Ci na wskazany adres e-mail podsumowanie rozmowy zawierające informację o zamówieniu jakie chcesz złożyć oraz informacje pozwalające na dalsze procedowanie zamówienia, w tym umożliwiamy Ci  zapoznanie się z naszym regulaminem sprzedaży, polityką prywatności z prośbą o zapoznanie się i akceptację oraz złożenie zamówienia.
Gdy uznamy, że w trakcie rozmowy wskazane zostały informacje lub tematy, które uzasadniają dłuższe przechowywanie rozmowy (np. w celu obrony przed roszczeniami czy konieczność wyjaśnienia danej kwestii) rozmowa będzie przechowywane przez nas do czasu rozwiązania sprawy, nie dłużej niż jest to zasadne.

 

Rozmowa telefoniczna - reklamacje i gwarancje
 
W wypadku gdy chcesz zgłosić lub zrealizować roszczenie reklamacyjne lub gwarancyjne, możemy kontaktować się z Tobą w ramach rozmowy telefonicznej.
W takim wypadku przetwarzamy podane przez Ciebie dane (zazwyczaj imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail, dane zawarte w ramach umowy) na podstawie zawartej umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
Informacje o połączeniu, nagranie rozmowy przechowywane są przez nas przez 30 dni od dnia zakończenia postępowania reklamacyjnego czy gwarancyjnego. 
Po rozmowie przesyłamy Ci na wskazany adres e-mail podsumowanie rozmowy z prośbą o potwierdzenie przekazanych przez Ciebie w ramach rozmowy informacji oraz dotyczące dalszego procesu działania w sprawie. Jeśli masz wątpliwości co do przesłanego przez nas podsumowania, niezwłocznie zgłoś je nam przed terminem usunięcia nagrania tak byśmy mogli zweryfikować ustalenia poczynione w  ramach rozmowy. Po usunięciu nagrania nie będziemy mieli takiej możliwości.
Gdy uznamy, że w trakcie rozmowy wskazane zostały informacje lub tematy, które uzasadniają dłuższe przechowywanie rozmowy (np. w celu obrony przed roszczeniami czy konieczność wyjaśnienia danej kwestii) rozmowa będzie przechowywane przez nas do czasu rozwiązania sprawy, nie dłużej niż jest to zasadne.
 
Rozmowa telefoniczna - wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych w trakcie rozmowy W ramach każdego kontaktu telefonicznego z nami masz możliwość wyrażenia zgody na otrzymywanie od nas informacji handlowych dotyczących naszego przedsiębiorstwa (w formie rozmowy telefonicznej, w formie Newslettera zgodnie z Regulaminem Newslettera lub w firmie wiadomości sms) Przedstawiamy Ci wtedy informacje o naszych produktach, akcjach promocyjnych czy innych ciekawych informacjach związanych z naszą działalnością zgodnie z Twoją zgodą. .
W takim wypadku przetwarzamy podane przez Ciebie dane (zazwyczaj imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail, województwo, w którym mieszkasz) na podstawie Twoje zgody tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informacje o połączeniu, nagranie rozmowy przechowywane są przez nas do czasu wycofania przez Ciebie zgody na otrzymywanie od nas informacji handlowych lub ustania celu przetwarzania. 
Pamiętaj, że zapis do Newslettera musisz potwierdzić zgodnie z Regulaminem Newslettera.
Po rozmowie przesyłamy Ci podsumowanie rozmowy na Twoje życzenie, w tym potwierdzenie wyrażenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie od nas zgody marketingowej w wybranych przez Ciebie formach. Jeśli masz wątpliwości co do przesłanego przez nas podsumowania, niezwłocznie zgłoś je nam.
Informacje handlowe w formie telefonicznej będziemy prezentować Ci do czasu wycofania przez Ciebie zgody na otrzymywanie ich w tej formie lub do czasu ustania celu przetwarzania danych w ten sposób.
Pamiętaj, że zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od nas w możesz wycofać w każdym momencie i od czasu wycofania zgody nie będziemy kontaktować się z Tobą na tej podstawie. Zgodę możesz wycofać poprzez przesłanie nam informacji w odpowiedniej formie, np. w formie telefonicznej (potwierdzimy otrzymanie wiadomości i wycofanie zgody, a rozmowa obejmująca wycofanie zgody zostanie usunięta w terminie 30 dni od dnia usunięcia twoich danych z bazy zgód na prezentowanie informacji handlowych w formie rozmowy telefonicznej; jeśli będziesz mieć wątpliwości co do przesłanej wiadomości, niezwłocznie zgłoś je nam przed terminem usunięcia nagrania tak byśmy mogli zweryfikować ustalenia poczynione w  ramach rozmowy- po usunięciu nagrania nie będziemy mieli takiej możliwości i nie będziesz otrzymać od nas informacji handlowych w formie kontaktu telefonicznego).
Gdy uznamy, że w trakcie rozmowy wskazane zostały informacje lub tematy, które uzasadniają dłuższe przechowywanie rozmowy (np. w celu obrony przed roszczeniami czy konieczność wyjaśnienia danej kwestii) rozmowa będzie przechowywane przez nas do czasu rozwiązania sprawy, nie dłużej niż jest to zasadne.

 

Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

 

Informujemy, że przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

 

Jeżeli chcesz zrealizować swoje uprawnienie napisz na adres wsparcie@corab.com.pl   

  1. 1. Prawo dostępu do informacji – oznacza, że każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wiedzieć, co się dzieje z jej danymi osobowymi. Między innymi w tym celu została stworzona polityka prywatności.
     
  2. 2. Prawo dostępu do danych osobowych – oznacza, że jeśli my, jako administrator Twoich danych, otrzymamy od Ciebie żądanie dostępu do Twoich danych, to mamy obowiązek udzielić Ci takiej informacji. Swoje obowiązki w tym zakresie, jako administrator danych, mamy wykonać niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca. Jeśli w tym terminie będzie to niemożliwe, to mamy obowiązek poinformować Cię przynajmniej, czy przetwarzamy Twoje dane i możemy wtedy przedłużyć termin na kompletną odpowiedź na Twoje żądanie o dwa miesiące.
     
  3. 3. Prawo do sprostowania danych osobowych – oznacza, że możesz żądać, aby administrator Twoich danych sprostował dane nieprawidłowe lub uzupełnił dane niekompletne.
  4.  
  5. 4. Prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do bycia zapomnianym – oznacza, że możesz domagać się od nas, jako od administratora Twoich danych osobowych, ich usunięcia, poinformowania osoby, której Twoje dane zostały przekazane, o ich usunięciu. Masz także prawo domagać się, aby Twoje dane, które zostały przez nas upublicznione, podlegały usunięciu także przez innych administratorów. Jako administrator Twoich danych mamy też obowiązek na Twoje żądanie poinformować Cię, którym odbiorcom przekazane zostały Twoje dane podlegające usunięciu.
  6.  
  7. 5. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych – oznacza, że możesz domagać się ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy nie zgadzasz się z prawidłowością przetwarzanych danych albo kiedy uznasz, że nie potrzebujesz już danych do celów przetwarzania.
  8.  
  9. 6. Prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych – oznacza, że możesz sprzeciwić się temu, aby Twoje dane były przetwarzane przez administratora.
     
  10. 7. Prawo do przenoszenia danych – oznacza, że przy spełnieniu określonych warunków możesz żądać przekazania Twoich danych bezpośrednio wskazanemu, innemu administratorowi.
     
  11. 8. Prawo do wniesienia skargi – oznacza, że gdy tylko uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
     
  12. 9. Prawo do wycofania zgody - oznacza, że w przypadku przetwarzania danych na podstawie Twojej zgody masz prawo wycofać ją w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zasadność przetwarzania przez  nas Twoich  danych osobowych do momentu wycofania zgody.
Odbiorcy danych

 

Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom trzecim, z których usług korzystamy. Zapewniamy, że starannie dobieramy podmioty, z którymi współpracujemy lub z których usług korzystamy, i zawsze kierujemy się zapewnieniem odpowiedniej ochrony danych.

 

Na liście podmiotów znajdziesz  informacje o  zaufanych podmiotach z których usług korzystamy w związku z przetwarzaniem danych osobowych w związku z rejestracją przez nas rozmów telefonicznych. Zostały one podzielone na dwie grupy – pierwsza grupa to podmioty, które dane przetwarzają na terenie Unii Europejskiej, a druga – przetwarza dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (np. w USA). 
W przypadku przekazywania danych osobowych poza obszar Unii Europejskiej, podmioty, które dokonują takiego przetwarzania zachowują odpowiedni, zgodny ze standardami UE, stopień ochrony danych m.in. poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską.

 

Podmioty przetwarzające dane w Europejskim Obszarze Gospodarczym

 

JAMEL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., NIP:  5842674718 (strony:corab.pl/en.corab.pl/de.corab.pl/panel.projektanta.corab.pl); Nettom S.C.

Anna Chrowska-Ziajka, Tomasz Ziajka  NIP 7393818444

(strony: szkolenia.corab.pl/shopb2b.corab.pl/ en.shopb2b.corab.pl/program.corab.pl/

en.program.corab.pl”) B I M M.r. Borkowski Spółka Jawna NIP: 9271910925 (strona: sat.corab.pl)

 

 

Podmiot świadczący usługi utrzymania systemu informatycznego.

Hetzner Online GmbH DE812871812 (strony:corab.pl/en.corab.pl/panel.projektanta.corab.pl);

cyber_Folks S.A. NIP: PL 7822622168 (strony: shopb2b.corab.pl/ en.shopb2b.corab.pl/program.corab.pl/en.program.corab.pl”) OVH Sp. z o.o.

NIP: 8992520556 (strona szkolenia.corab.pl)

 

 

Podmiot zapewniający hosting (utrzymywanie danych na serwerze).

Streamsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. NIP: 9291851723

 

 

Podmiot dostarczający oprogramowanie  biznesowe ERP służące do zarządzania przedsiębiorstwem.

JAWASOFT S.C. Jacek Zborowski, Waldemar Karaś NIP: 973 10 19 941

 

 

Podmiot świadczący usługi informatyczne.

Google Cloud Poland Sp. z o.o. NIP: PL5252822767

 

 

Podmiot dostarczający usługi Google w tym usługę chmury, usługę poczty.

Thulium sp. z o.o. NIP: 6783144527

 

 

Podmiot dostarczający oprogramowanie wspierające w zakresie obsługi Klienta i kontaktu z Klientem.

T-Mobile Polska S.A.; NIP 5261040567

 

 

Podmiot dostarczający usługę chmury Microsoft Azure.

BASELINE SP. Z O.O. SP. K. NIP: 6793090715

 

 

Podmiot dostarczający oprogramowanie  służące do zarządzania przedsiębiorstwem.

User.com Sp. z o.o. NIP: 5272791969

 

 

Dostawca systemu obsługującego nasz newsletter, nasze formularze i wspierający nas w działaniach marketingowych.

ABAK SPÓŁKA AKCYJNA, NIP: 7390406362

 

 

Podmiot świadczący usługi księgowe

PANDA MARKETING SP. Z O.O. NIP 7393895746; Performance Media P.S.A. NIP: 5213742952;

AGENCJA NIE DO OGARNIĘCIA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA NIP 9442258450;

Rather Tomasz Jasionowicz NIP: 6852183632, Starling Digital Piotr Szpakiewicz

NIP: 9562121535

 

 

Podmioty wspierające  administratora w zakresie działań marketingowych.

 

 

Podmioty przetwarzające dane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym:

 

Celonis Inc. One World Trade Center Celonis Inc.

Dostawca oprogramowania służącego do zarządzania danymi zbieranymi w ramach naszych stron.

 

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być także organy państwowe (jak np. Urząd skarbowy) czy podmioty wspierające nas w zakresie świadczenia pomocy prawnej. 

 

 

Wycofanie zgody na przetwarzanie danych

Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, w każdej chwili możesz tę zgodę cofnąć — wedle własnego uznania. Jeżeli chciałbyś/chciałabyś cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, to w tym celu wystarczy wysłać maila bezpośrednio na adres wskazany na wstępie dokumentu.

 

Jeśli nie chcesz by nasza rozmowa była nagrywana, przerwij połączenie i skontaktuj się z nami w inny sposób np. w formie wiadomości e-mail.

Jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywało się na podstawie zgody, jej cofnięcie nie powoduje, że przetwarzanie danych osobowych do tego momentu było nielegalne. Innymi słowy, do czasu cofnięcia zgody mamy prawo przetwarzać Twoje dane osobowe i jej odwołanie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania.

 

 

Wymóg podania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji, ale podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Twoje oczekiwania w zakresie zawarcia umowy. 

 

Jeżeli kontaktujesz się z nami w jakiejkolwiek sprawie związanej z naszymi produktami lub usługami, które świadczymy, podanie Twoich danych kontaktowych może być konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi na zadane pytanie. 

 

Jeżeli wymóg podania Twoich danych wynika z przepisów prawa — podanie danych jest Twoim obowiązkiem.

 

 

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać w stosunku do Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. 

 

 

Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przetwarzamy Twoje dane wyłącznie przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone. W ramach omówienia poszczególnych kategorii rozmów wskazaliśmy przez jaki czas przetwarzamy nagranie naszej rozmowy. W przypadku, w którym nagranie stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub gdy nagranie może stanowić dowód w postępowaniu, nagranie rozmowy możemy przechowywać dłużej tj. do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

Postanowienia końcowe 

Treści umieszczone na naszych stronach, także w tym dokumencie są przejawem naszej własnej twórczości intelektualnej. W związku z tym stanowią one przedmiot naszych praw autorskich.

 

Nie wyrażamy zgody na kopiowanie treści w całości lub w części bez naszej wyraźnej, uprzedniej zgody.
Jesteś zobowiązana/zobowiązany do korzystania z naszej strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

 

Na koniec przypominamy, że treść tej Polityki nagrywania rozmów może ulec zmianie, np. kiedy zmienimy dostawcę usług lub gdy zmienią się przepisy prawa. Dla Twojej wygody data aktualizacji polityki jest podana na początku Polityki.

 

To już wszystko, co mamy Ci do przekazania. Dziękujemy za Twój poświęcony czas.